Електроенергія

Нормативно-Правові
Акти

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ

ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ

Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «АВРОРА ТЕРМ»
Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

- Надіслати поштою на адресу: 02232 м.Київ, вул.Закревського, б. 75/2;
- Особисто передати до ТОВ «АВРОРА ТЕРМ», за зазначеною вище адресою;
- Надіслати електронний лист на адресу: avrora_term@bigmir.net;
- Зателефонувати за номером: (044) 530-43-81, (044)530-22-03

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій
1. Повинно бути вказано:
- Для фізичної особи: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
- Для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
2. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявникубуде надіслано або надано відповідь. Застосування електронного цифрового підпису у цьому випадку не вимагається.

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «АВРОРА ТЕРМ»
Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству, здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та терміни його розгляду. Попередня відповідь надається протягом одного робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії. Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки
Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (044) 530-43-81 або надіслати листа електронною поштою на адресу: avrora_term@bigmir.net.
При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».

ПРОЦЕДУРА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ

Спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Всі Спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору поставки природного газу або в зв'язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій. У випадку неврегулювання спору чи розбіжностей шляхом переговорів, Споживач вправі звернутись до Постачальника за адресами точок контакту, розміщені на цьому сайті, з претензією, скаргою, пропозицією. Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від Споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду. У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір до відповідного суду України. Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.

Контактна інформація підрозділу ліцензіата, відповідального за розв’язання спорів: 02232 м. Київ, вул. Закревського, б. 75/2 тел. +38 (044) 530-43-81 Понеділок – П’ятниця 08.00-17.00 Субота, Неділя - вихідний Електронна адреса: avrora_term@bigmir.net
Контактна особа: Директор Івко Юрій Володимирович